Grafika 3

Łukasz chemiczny.kali w gmail.com
Pon, 13 Lis 2006, 17:56:32 GMT

No Panowie.

Założyłem wątek tak ot nie wiem czy potrzebny był nowy ale cóż już za późno
stało się.

Jestem zielony z Linuxa więc zdaję się jedynie na Wasze porady.

W wersji tekstowej? Ale jak skoro klikam 'zainstaluj Ubuntu' safe mode i
koniec grafa siada.

32 bitowej nie da się wyskakuje komunikat że mam procek 64 bitowy i 32 nie
odpala instalacji.

Może i jest to wszystko dziwne ale piszę Wam jak jest bo gdybym umiał to nie
pisałbym do nikogo bo np. w Windzie daje rade nawet pomagam kumplom.

Pozdrawiam Was i dziękuje za fatygę pisania na moje 'marudzenie'   :-)