Grafika

Przemyslaw Kujawski prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl
Nie, 12 Lis 2006, 13:05:30 GMT

On 13:49 Sun 12 Nov     , Łukasz wrote:
> Witam jestem nowym użytkownikiem chcę zacząć zabawę z Buntu ale nie
> mogę zainstalować gdy zaczynam instalację wyłącza się ekran jakby
> instalator nie mógł obsłużyć grafiki.
> Amd64 3200+  GF7300GT PCI-E

Ktora wersje Ubuntu probujesz instalowac? 6.06LTS czy 6.10? Nie wiem
jaka jest Twoja wiedza dotyczaca Linuksa ale moze sprobuj zainstalowac z
obrazu alternatywnego w trybie tekstowym a po instalacji doinstaluj
sterowniki nVidii?

P.S.
Na jakim chipsecie oparta jest plyta glowna?