Firefox

Przemyslaw Kujawski prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl
Wto, 7 Lis 2006, 17:52:41 GMT

On 18:32 Tue 07 Nov     , Łukasz Klebanski wrote:
>    Witam!
>    Używam ubuntu już prawie rok, mimo to mam problem nie wiem jak zastapić
>    firefoxa zainstalowanego z płyty gnome 2.12.1 firefoxem w wersji polskiej
>    zainstalowanym w folderze domowym, który mogę uruchamiać sam nie wiem
>    dlaczego tylko z pliku firefox.sh w folderze //dom/programy/firefox
>    Jak tego dokonac?
Jeżli chcesz odinstaloważ Firefoksa dostarczonego z dystrybucjż to muszż
Ciż zmartwiż ale jest niestety nie możliwe bez usuniżcia przy okazji
pożowy systemu.
Korzystażeż może z tego HOWTO?
https://help.ubuntu.com/community/FirefoxNewVersion

P.S.
Tylko ja widzż krzaki zamiast polskich znaków?