Hello world!

Mateusz Adamowski mateusz w adamowski.pl
Sob, 4 Lis 2006, 13:48:05 GMT

On Sat, 4 Nov 2006, pzonik at gmail.com wrote:

> Cześć, jakiego palmtopa używasz ? I Czy używa ktoś może pod Edgym
> D-Linka DWL 650+ ? Co ciekawe Dapper wykrywał go i sieć  automatycznie
> (wireless), natomiast pod 6.10 zero reakcji (nie upgrade'owałem z 6.06).
> W System>Administracja>Sieć nie pokazuje mi nawet karty.

Wybacz, ale to jakiego masz D-Linka ma taki związek z tym, czy będzie
działać z Edgy'm, co kolor twoich skarpetek.

Nie działa ci po prostu karta sieciowa.

Pokaż co ci wypluwa "dmesg", "lspci" oraz "lsmod".

--
Mateusz Adamowski           <mateusz at adamowski.pl>
+48 601 364218          <http://mateusz.adamowski.pl>