Hello world!

Przemyslaw Kujawski prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl
Pi±, 3 Lis 2006, 14:04:55 GMT

On 13:53 Fri 03 Nov     , Bartosz 'offtza' Gogel wrote:
> Właśnie mam pytanie, mój znajomy pochwalił się ostatnio, że zainstalował
> sobie xubuntu distro: Edgy.
> Niestety napotkał na niespodziewany problem z mozillą i mozilla-firefox,
> otóż obie przeglądarki wywalały mu się
> w momencie kiedy dochodziło do konieczności załadowania libflash.so,
> pociągnięcie paczki z adobe (flash player 7, 9beta),
> zainstalowanie poprzez firefox plugin, jak również z paczki nie zdało
> rezultatu. Przeglądarki wywalały się rzucając
> jakimÅ› exception.
> Czy ktoś z Was miał podobny problem, czy oczywiście mój znajomy coś
> [...]
Sam używałem Xubuntu 6.10 przez jakiś czas i żadnych problemów z
Firefoksem nie stwierdziłem. Tylko pod Xubuntu mu się tak dzieje? Robił
upgrade z 6.06LTS czy to świerza instalacja? Jeśli robił upgrade to może
niech wywali katalog z plikami konfiguracyjnymi Firefoksa z katalogu
domogego i niech odpali przeglądarkę jeszcze raz? Zdaje się, że też kiedyś
miałem takie losowe pady przeglądarki (bardzo dawno temu) i było to
spowodowane uszkodzoną pamięcią RAM. Niech sobie sprawdzi dla pewności
memtestem.

Pozdrawiam
Przemek
Desc: Digital signature

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej ubuntu-pl