planeta ubuntu - a takiego maila dostałem

CoSTa costa.msm w gmail.com
Śro, 19 Lip 2006, 20:16:44 BST

pozwólta, że zacytuję:

<cytat>
Witam

Niedawno trafiłem na Planetę Ubuntu i muszę powiedzieć, że pomysł
gromadzenia informacji z różnych blogów o tym wspaniałym systemie
niesamowicie mi się podoba. Sam jestem autorem bloga o Ubuntu
(www.linuxwpraktyce.pl), gdzie zamieszczam różnorakie informacje o
wykorzystaniu Ubuntu. Stronka powstała niedawno i nie mogę się jeszcze
poszczycić dużą ilością wpisów, niemniej jednak byłbym zainteresowany
przyłączeniem się do Planety Ubuntu. Czy jest to możliwe i ewentualnie
jakie warunki musiałbym spełnić?

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam,

PS. Pisałem na webmaster w ubuntu-pl.org, ale onet odesłał mi maila :-/
</cytat>

podpisane:
Paweł Kata
http://www.linuxwpraktyce.pl

no, to tyle :). faktycznie trochę mało wpisów ale wierzę, że będzie lepiej...

--
CoSTa
http://costa.kofeina.net/