Komputer pod ubuntu

Marcin Wójkowski kowbi w ekutno.pl
Wto, 18 Lip 2006, 12:11:03 BST

Witaj Łukasz,

W Twoim liście datowanym 18 lipca 2006 (13:05:05) można przeczytać:

> Witam!
> Ja mam troche przestarzały sprzęt Celerona 800 i płytę na chipsecie i810.
> Jeśli chodzi Wifi to mam karte na PCI Planet WL-8310 (tez
> starawa) i pod ubuntu 5.10 chodzi bez zarzutu.

Ja mam Planet WL-8314 - pod Ubuntu 5.10 chodzi mi elegancko na
ndiswrapper + stery windowsa, niestety pod 6.06 juz tak slodko nie
bylo, wrocilem do 5.10.

Łukasz, jak uruchomiles swoja Planetke, tez poprzez ndiswrapper ??

Musiałeś czekać na moją odpowiedź: 3 minut 52 sekund.
Doręczenie twojej wiadomości trwało: 1 minutę 3 sekund.

--
Pozdrawiam,
Marcin Wójkowski