Komputer pod ubuntu

jackalek jackalek w klej.net
Pon, 17 Lip 2006, 16:55:16 BST

Witaj Bartosz,

W Twoim liście datowanym 17 lipca 2006 (13:44:29) można przeczytać:

> pffff, w takim razie nie wiem jakich wynalazków używacie.....
> nie pamiętam kiedy ostatnio miałem problem z jakimś urządzeniem pod
> Linuxem :]

karty wifi, zarowno pci jak i usb
modemy usb
sporo sprzetu na usb, karty zbierania danych (co prawda nieliczne ale
si ejeszcze zdarzaja) karty graficzne obslogiwane sa polowicznie,
(zwlaszcza ati, sa rozwiazania ktore maja sterowniki otwarte/dobre (np
via sie moze czyms takim pochwalic, ale jak sama via napisala nawet i
ona zamierza zamkna pelne specyfikacje - przyczyna prozaiczna - we
spolczesnych ukladach GPU wielkiej integracha wypuszczanych co miesiac
roi sie od bledow ktore to sa poprawiane przez sterowniki producenta.
I oni sie dotego nie przynzja bo konkurencja moze to wykorzystac.
Pojebane wg mnie ale cos tak jest.
I moge ci znalezc cale setki sprzetu ktory mozesz kupic w sklepie za
rogiem i nie a dla niego supporty pod linux/unix/ whatever rozne od ms
windows tm.
skanery, drukarki, szczegolnie te tansze majaca inteligencje w
sterownikiu w systemie, no masa tego jest.
sprzet dzialajacy pod linuksem trzeba szukac, i trzeba sie na tym znac
zeby wziasc to co dziala.
takie sa relia niestey.

--
Pozdrowienia,
 jackalek                            mailto:jackalek w klej.net