Komputer pod ubuntu

Wit Wilinski madman w linux.bydg.org
Pon, 17 Lip 2006, 11:19:22 BST

On Monday 17 July 2006 11:04, Przemysław Kula wrote:
> Witam,
>
> stanalem przed koniecznoscia zakupu nowego komputera stacjonarnego.
> Chcialbym, zeby sprzet byl w 100% wspierany przez linuksa
> (prawdopodobnie nie stanie na nim nigdy inny system niz linux a
> prawdopodobnie bedzie to Ubuntu). Komputer nie bedzie sluzyl do gier
> ani grafiki 3D ale na troche czasu ma starczyc jako komputer domowy i
> sprzet do gimnastyki umyslowej przy pisaniu prostych programikow.
> Najfajniejby bylo gdyby udalo sie go upchnac w obudowe mATX. Sprzet
> powinien wspierac OpenGL'a i dzwiek w stareo ;-) Miloby bylo, gdyby
> [...]
W takim razie moge polecic plyty 'all-included' z chipsetem Intela, mam
desktopa opartego o taka plyte firmy DFI. Bardzo wdzieczne zwierze. Wprawdzie
jest to juz antyk (celeron 800MHz i chipset i815), jednak wspolczesne plyty
DFI tez powinny sprawowac sie dobrze. Na plycie masz juz wbudowany uklad
dzwiekowy, graficzny, prawdopodobnie tez ethernet. Co do WiFi, plyty z
wbudowana karta wireless beda prawdopodobnie duzo drozsze od 'zwyklych', wiec
moze wyjsc lepiej dokupic karte PCI.
--
[ JID: madman w jabber.autocom.pl ] [ Mobile: +4561868836 ]