Komputer pod ubuntu

Bartosz 'offtza' Gogel offtza w cyb3r.org
Pon, 17 Lip 2006, 11:18:15 BST

jackalek napisał(a):
> Witaj Bartosz,
>
> W Twoim liście datowanym 17 lipca 2006 (10:16:09) można przeczytać:

nie widzę tutaj żadnych "specjalistycznych" zabawek. Więc nawet darowałem
sobie dyskusji odnośnie ATI vs NVidia (oczywiście NVidia roxx :])
> oj nie minely, uwierz mi.
> To co masz teraz w 80% zawdzieczasz w sumie nielegalnej zabawie hackerow

aha, czyli posługujemy się kradzionym, pirackim i "do pupy systemem"
który nawet na zwrócenie uwagi nie zasługuje nie mówiąc już o próbie
konkurowania
z płatnymi dystrybucjami. Nie wspominając już o tym że jak mówisz
Solaris, nowy RH(nie pamiętam komercyjnej nazwy) i SuSe prawdopodobnie
też za kase dają szmelc.
> disasemblujacyhc kod sterownikow pod windows. Na palcach dwoch rak
> mozna wymienic firmy koter wypuszczaja cos na rynek i jednoczesnie do
> tego daja specyfikacja jak to oprogramowac. Nie mowie juz o
> opensorcowym sterwoniku bo od producenta bo juz jest bajka tylko kurde
> o zwyklej nazwyklejszej pelnej spcyfikacji sprzetu ?!!
>
> Czy komus korona z glowy spadnie jak da specycikacje jak gadac z tym
> swoim urzadzeniem ? przez nie dawanie speyfikacji tylko utrudnia zycie
> ludzią. korona im z glowy nie spadnie

hmmm, a pod Winde bez kasy masz coś takiego, no nie powiem, sterownik w
dll dostaniesz :)

>  jest nie tylko linux, masz jeszcze rozne bsd systemy, opensolraisy
>  itp. chcialbym takieh chwili ze wkladam np karte sieciowe wifi
>  belkina na usb do portu a system mi ja znajduje i wrzuca sterwnik, a
>  jak nie ma w systemie to jest na stronie, nie dlaetgo ze kilka
>  megamozgow poswiecilo swoj czas na rozgryzienie sterownikow od
>  windows ale tylko daltego ze wchoda na strone producenta ukladu
>  kilkaja download documention i maja to czego potrzebuje programista
>  sterownika.

Linux skutecznie się rozwija, a nie widziałem jeszcze niczego coby w pół
roku stanęło i było w stanie konkurować z monopolistą takim jak
Microsoft. Chcesz mieć pełną współpracę? Zapłać.
Zobacz tylko co się zaczęło dziać w ciągu ostatnich dwóch lat. Nie
mówiąc już o pracy Novell-a i HP jeśli chodzi o współprace z Linuxem.

>  ps.
>  to tylko tak utopocznie sie rozpisalem,

właśnie, więc po co ta gadka? chcesz mieć bajkę, musisz mieć głęboką
kieszeń.

odpowiedz jest prosta: Linux do pracy i domowej rozrywki da się postawić
na każdym sprzęcie.
Czy może jeszcze dodamy, że sieciówki Realteka są gorsze od Intela czy
3Coma, bo u kolegi w serwerowni......no proszę, Panowie.......
Jeśli chodzi o mnie EOT.
No może jeszcze - jeśli chodzi o Wifi, nawet jeśli jest sterownik pod
linuxa to i tak radzę kupić taką kartę, która będzie miała możliwość
emulacji przez ndiswrappera: http://ndiswrapper.sourceforge.net/

A tak ode mnie, jak wygląda praca dwukorowych proców? Ktoś już się
bawił? Jak stabilność?