Komputer pod ubuntu

Przemysław Kulczycki azrael w metal.eu.org
Pon, 17 Lip 2006, 11:09:16 BST

On Mon, 17 Jul 2006, Przemysław Kula wrote:

> Myslalem o procesorze dwurdzeniowym Intela (Pentium 820D ?) i 1GB RAMu. Teraz
> szanownych kolegow prosze o rade jaka plyta glowna i  grafike zakupic do tego
> komputera zeby bylo ladnie i plynnie i bez walki o chodzaca siec, kontroler
> SATAII czy inne takie..

Procesor i płyta główna nie robią pingwinowi różnicy.
Skoro nie zamierzasz grać w gry to możesz wziąć grafikę Intela - ma
otwarte sterowniki 3D więc bajery typu Xgl powinny ci chodzić.
Jeśli chodzi o zwykłe sieciówki to każda pójdzie.
W przypadku Wifi poszukaj takiej która ma otwarte sterowniki - najlepiej
coś na chipie Atherosa lub Intela. Byle nie Broadcom.
Z SATA2 styczności nie miałem więc się nie wypowiadam.

--
-\ Przemek Kulczycki <--> Azrael Nightwalker /-
-/ | Prezes Koła Naukowego Informatyki AE  | \-