planeta ubuntu, co z nią?

emil w bronikowski.com emil w bronikowski.com
Pią, 7 Lip 2006, 11:17:41 BST

On Fri, Jul 07, 2006 at 11:35:24AM +0200, Przemyslaw Kujawski wrote:

> To chyba nie tylko Twój problem był. Wczoraj wieczorem miałem problem z
> RSSesem Planety.

	Macie absosmerfną rację. Cyber, serwer który hostuje Planetę, dostał
	czkawki. Od dwu dni co chwila kładzie się na plecy, jak mały piesek.
	Zamontowałem wczoraj z Leafem, adminem tej skrzynki, pudełeczko do
	zdalnego kopania w nerki. Jest duża szansa, że problem ustanie. ;-)

--
 Emil Oppeln-Bronikowski, http://bronikowski.com
 "Hate your enemies. Save your friends.  Find your place. Speak the truth."