Problem z konfiguracją sieci domowej - pomocy

darek dariusl w onet.eu
Śro, 5 Lip 2006, 00:25:13 BST

Mam problem z skonfigurowaniem sieci domowej.
Na głównym kompie mam Kubuntu, w nim sa dwie karty sieciowe.
Dostawca przydzielił mi IP przez DHCP - czyli to jest tak do eth0 mam
podłączoną radiówkę z eth1 połaczony jest drugi komp krosówką, który
pracuje na XP-ku. Szukałem, kombinowałem jak to zrobić aby na obu
kompach był internet, ale niestety poległem - może to wina pogoda -
człowiekowi mózg się laszuje.
Nie chcę niczego innego udostępniać oprócz internetu.
Czy ktoś z Was pomoże mi znależć na mój problem skuteczne lekarstwo?
Pozdrawiam
darek