wkurzający efekt w xgl/compiz

Michal Pompe michalnet w o2.pl
Nie, 25 Cze 2006, 10:35:25 BST

Mateusz Drożdżyński napisał(a):

> Tak, wygląda to tak: http://flickr.com/photos/matid/174320332/
> A może masz jakąś starszą wersję compiza?
>
> matid w yumi:~$ compiz --version
> compiz 0.0.13-quinn3

Tak, mam tak zaznaczone że w normalnym gnomie nie pokazuje mi okien na
innych pulpitach, tylko po włączeniu xgl/compiz dzieją się takie cuda że
zminimalizowane okna są dostępne na innych pulpitach a takie nie
zminimalizowane są dostępne tylko na jednym pulpicie, np. jak
zminimalizuję okno na pulpicie1 to jest ono również widoczne(jako
zminimalizowane) na pulpicie2, i jeżeli teraz to okno odminimalizuje na
pulpicie2 to ono tam zostanie(zniknie z pulpitu1), hehe.
Grzebałem pół dnia w google i chyba nikt oprócz mnie nie ma tego
problemu, aż mi się śmiać chce z tego wszystkiego :-D

Compiz instalowałem synapticiem : 0.0.2-4ubuntu2 , wersja compiz-gnome
jest taka sama.