Re: Dapper - brak sterowników do drukerek?

Remigiusz Dymecki remigiusz w gmail.com
Sob, 10 Cze 2006, 22:55:55 BST

On 6/10/06, Teo <tee9o w interia.pl> wrote:

> Próbuję zainstalować (pod Dapperem) drukarkę sieciową udostępnianą na
> maszynie z WinXP - "Windows Printer (SMB)". Robiłem to już wiele razy
> pod Breezy, proces znam i z instalacją nie miałem problemów.
>
> Czy tylko u mnie jest tak mało sterowników do drukarek pod Dapperem?
> Może coś odinstalowałem?
> Prośba: Czy ktoś mógłby sprawdzić u siebie w Dapperze, czy też ma tylko
> dwa sterowniki do drukarek OkI?
>
> ps. Oczywiście cupsys jest zainstalowany.

Nie mam teraz pod ręką Ubuntu ale teraz sterowniki są rozdzielone i nie
instalowane z zależnościami.
Zainstaluj cupsys-driver-gimpprint lub cupsys-driver-gutenprint(nowsze).

--
Remigiusz Dymecki
remigiusz w gmail.com