Dapper - brak sterowników do drukerek?

Teo tee9o w interia.pl
Sob, 10 Cze 2006, 22:48:46 BST

Witam

Próbuję zainstalować (pod Dapperem) drukarkę sieciową udostępnianą na
maszynie z WinXP - "Windows Printer (SMB)". Robiłem to już wiele razy
pod Breezy, proces znam i z instalacją nie miałem problemów.

Moja drukarka to: Okipage 8w Lite
Firmy Oki - gdyby ktoś pytał ;)

Problem jest taki, że pod Dapperem nie mam do niej sterowników.
W ogóle sterowników do drukarek jest bardzo mało: pod Breezy miałem do
wyboru kilkadziesiąt firm i setki modeli, pod Dapperem jest zaledwie
kilka najpopularniejszych firm -  z tego drukarki Oki są dwie (zupełnie
nieprzydatne mi sterowniki do 24-pin i 9-pin igłówek).

Czy tylko u mnie jest tak mało sterowników do drukarek pod Dapperem?
Może coś odinstalowałem?
Prośba: Czy ktoś mógłby sprawdzić u siebie w Dapperze, czy też ma tylko
dwa sterowniki do drukarek OkI?

ps. Oczywiście cupsys jest zainstalowany.