Shuttleworth w stolycy

Przemysław Kulczycki azrael w metal.eu.org
Sob, 10 Cze 2006, 00:15:33 BST

On Fri, 9 Jun 2006, doza wrote:

> Na dworcu centralnym będę o 16:23. Znasz jakąś knajpkę w centrum albo
> na Ochocie? Może ktoś jeszcze się skusi?

Ja będę na dworcu ok. 17:45 więc na Ochocie mogę być ok. 18:00
Dajcie znać jak ustalicie knajpę.
Mogę zostawić namiar na komórkę.

--
-\ Przemek Kulczycki <--> Azrael Nightwalker /-
-/ | Prezes Koła Naukowego Informatyki AE  | \-