Pax i ubuntu

Michal Pompe ubunciak w wp.pl
Czw, 8 Cze 2006, 20:08:16 BST

Kurde przed chwilą wysłałem ten list nie z tego adresu co chciałem.

Zachciało mi się zrobić rsbac i PaX w swoim ubuntu. Patch RSBAC nakłada
się nie bez problemów(Hunk ... FAILED at ...) ale kernel kompiluje się
już bez żadnych kłopotów, za to jak zapuszczę patch PaX to biedny kernel
już się nie kompiluje (PaX też nakłada się z problemami - Hunk ...
FAILED at ...):

michal w ubuntu:/usr/src/linux-source-2.6.15$ sudo make
  CHK     include/linux/version.h
  CHK     include/linux/compile.h
  CHK     usr/initramfs_list
  CC      arch/i386/kernel/process.o
arch/i386/kernel/process.c: In function ‘prepare_to_copy’:
include/asm/i387.h:46: error: invalid 'asm': operand number out of range
include/asm/i387.h:46: error: invalid 'asm': operand number out of range
{standard input}: Assembler messages:
{standard input}:1121: Error: suffix or operands invalid for `fnsave'
{standard input}:1134: Error: suffix or operands invalid for `fxsave'
make[1]: *** [arch/i386/kernel/process.o] Błąd 1
make: *** [arch/i386/kernel] Błąd 2

Wersje:
patch-linux-2.6.16.19-rsbac-1.2.7
pax-linux-2.6.16-200604281210.patch

Mój kernel: 2.6.15-23-k7

Ja wiem że PaX jest 2.6.16, no ale z rsbac kernel się kompiluje
normalnie.
Jestem ciekawy czy ktoś z was już próbował czegoś takiego. A może ktoś
będzie próbował i jak mu się uda to da znać :).

Pozdrowienia.