Spolszczona płyta instalacyjna Kubuntu 6.06

Krzysztof Lichota krzysiek w lichota.net
¦ro, 7 Cze 2006, 19:38:52 BST

Z myślą o polskich użytkownikach Kubuntu, nie znających języka
angielskiego, stworzyłem spolszczoną płytę instalacyjną (live) Kubuntu
6.06.

Najważniejsze zmiany względem oficjalnej wersji:
 - Dodane polskie pakiety językowe do KDE, Thunderbirda, Firefoksa,
OpenOffice, sprawdzania pisowni, itp.
 - Usunięte pozostałe pakiety językowe.
 - Skrócony czas uruchamiania systemu z płyty (o około 50 sekund, z
3:23s na 2:32s, sprawdzane na Athlon 1.2 Ghz z 256 MB RAM).

Więcej informacji i odnośnik do pobierania na stronie projektu:
http://lichota.net/~krzysiek/projects/kubuntu-pl/ .

Zapraszam do pobierania (wypalania, dzielenia się z innymi) i zgłaszania
uwag :)

Z tego co mi wiadomo, Daniel Koć pracuje nad spolszczoną płytą
instalacyjnÄ… Ubuntu/Edubuntu.

	Krzysztof Lichota (koordynator polskiego tłumaczenia KDE)