Shuttleworth w stolycy

Krzysztof Lichota krzysiek w lichota.net
¦ro, 7 Cze 2006, 19:35:26 BST

Jaroslaw Lipszyc napisał(a):

> Zglosilem lokal Fundacji Nowoczesna Polska jako miejsce mozliwego
> spotkania. Ma zalete zwiazana z lokalizacja (rog Marszalkowskiej i
> Jerozolimskich), ale jesli wszyscy zaproszeni :-) przyjda, to bedziemy w
> klopocie, bo w sali konferencyjnej komfortowo przebywac moze 20 osob, a
> na wcisk zmiesci sie moze 40. Wyslalem email do Chrisa (na razie bez
> odpowiedzi), w kazdym razie lokal jest do dyspozycji.

Mam kontakty na wydziale Matematyki, Informatyki i Mechaniki UW
(skrzyżowanie Banacha i Pasteura). Mogę spróbować załatwić salę na
spotkanie, jeśli ma być dużo osób. Kiedyś było u nas spotkanie ze
Stallmanem, bardzo miło wspominam :)

Tylko wtedy wypadałoby zaprosić studentów, no i piwa raczej nie będzie ;)

> BTW Fundacja Nowoczesna Polska m. in. dostarcza uzywane komputery do
> szkol, i chcielibysmy pilotazowo przeprowadzic wprowadzenie do jednej
> szkoly Edubuntu. Czy ktos wie czy takie wdrozenia miale juz miejsce w
> Polsce?

Własnoręcznie zainstalowałem pracownię w jednym liceum (serwer + 8
terminali LTSP), aczkolwiek akurat nie Edubuntu. Być może w przyszłym
roku szkolnym zmienię na Edubuntu, ze względu na lepszą obsługę LTSP.
W razie czego mogę się podzielić doświadczeniami :)

Pozdrawiam

	Krzysztof Lichota