Shuttleworth w stolycy

LukMak lukmak w vp.pl
Śro, 7 Cze 2006, 18:12:57 BST

Dnia środa, 7 czerwca 2006 15:28, Rafal Zawadzki napisał:
> Firma jest aktualnie w trakcie przeprowadzki - byc moze uda sie juz
> zorganizowac spotkanie w nowej, wiekszej siedzibie.

Z bloga Shuttlewortha wynika, że raczej spodziewa się miłej pogawędki
przy piwie. Czy jednak byłoby możliwe jakieś afirmowanie Linuksa przez
niego? W końcu jest to osoba znana i ma ogromny potencjał działania i
oddziaływania. Wiem że to pytanie raczej do niego samego, ale może ktoś
jest bliżej i lepiej zorientowany?
Gdy przyjeżdża Bill, to wita go jakiś szacowny polityk w błyskach flashy
i dużo się ględzi w TV o jakichś "centrach innowacyjnych",
i "inwestycjach". Przyszło mi do głowy czy nadchodzące spotkanie
pozostanie przez media niezauważone przypadkiem, czy taka jest intencja
gościa aby było ciche i półprywatne? A ;) następne?

pzdr
Łukasz Makowski