Dapper Release Party at Warsaw ;)

Rafal Zawadzki bluszcz w jabberpl.org
Śro, 7 Cze 2006, 12:30:26 BST

On Tue, Jun 06, 2006 at 08:24:45PM +0200, Waldemar Śliwa wrote:

> To znaczy? 60-80% mieszkańców polski? ;-) Poza warszawą isnieją jeszcze inne miasta.
>
>                             [Wroclaw-the_best]

"Podziwiam" Twoj lokalny patriotyzm ;-) (chociaz wdg mnie jest glupi).

Zaproponowalem spotkanie w Warszawie - bo sam tu mieszkam i nie jestem
mobilny. Jesli ktos ma z tym problem - nie musi przyjezdzac, moze
zorganizowac spotkanie w swoim miescie.

Warszawa to najwieksze miasto Polksi - lezy w centrum poza tym.

Ale tak jak pisze - jesli ktos jest tak przywiazany do "swojego" miasta
;) - moze zorganizowac drugie spotkanie, trzecie, piate etc. Ja nie
widze problemu :)

Pozdrawiam,

--
bluszcz