Przewodnik dla Dapper jest gotowy

Maciej Chojnacki byte w byte.livenet.pl
Pon, 5 Cze 2006, 19:33:57 BST

Dnia 2006-06-05 17:02, Piotr 'hawat' Kostrzewa wziął i napisał:

> Jak to po co? Gdyby PDF był zbędny to nigdy by sie nie przyjął.

Nie napisałem że jest zbędny. Pytałem po co jest potrzebny _Tobie_.

> Ja na przykład przeglądam pdf`y na telefonie czy ipaqu - bo najważniejsze
> podręczniki mam zawsze przy sobie na karcie pamięci.

OK, tyle że Wikimedia nie ma automatu konwertującego HTML do PDF. Można
użyć HTMLDOC po stronie serwera, ale to wymaga przerobienia wiki. Dam
znać na Łotwę, zobaczymy co poradzą :)

Póki co możesz sam konwertować tym samym programem. Zrzucasz wersję do
druku i przepuszczasz przez HTMLDOC. Wypluje Ci PDF-a.

--
Maciek
http://byte.livenet.pl