Instrukcja DV -> komputer

Tomasz Bakiera tbakiera w interia.pl
Pią, 5 Maj 2006, 21:18:51 BST

Maciej Chojnacki napisał(a):

> Dobra robota, dzięki. Pozwoliłem sobie rozreklamować ten tekst :)
>
> http://byte.livenet.pl/?p=577

Fajnie :-)

Część dotycząca zgrywania jest już gotowa.
Napisałem drugą dotycząca przygotowania
materiału dla dvdauthora, ale nie wiem co jeszcze
dopisać, bo mimo wszystko wydaje mi się
niekompletna. Na chwilę obecną myślę o tym
aby opisać, jak ktoś chce nagrać trzy godziny
filmu na jeden DVD - w sumie opis dla newbie,
ale co tam, z myślą o takich to pisałem
(no i żeby usystematyzować swoją wiedzę :-) )

Może ktoś z was ma pomysły, albo pytania
odnośnie współpracy Ubuntu z kamerami DV??

--
Tomasz Bakiera