Drastyczne kroki

LukMak lukmak w vp.pl
Pią, 28 Kwi 2006, 19:47:53 BST

Dnia czwartek, 27 kwietnia 2006 20:06, Tomasz Dominikowski napisał:
> Spójrzcie prawdzie w oczy, niektórzy z przyjętych ludzi robią syf, a
> nie tłumaczenia. Irytuje mnie to zwłaszcza wtedy, kiedy nadpisują

Witam,

od pewnego czasu lurkuję tą listę, ale to chyba mój pierwszy post.
Zastanawiałem się, czy czegoś nie potłumaczyć. Ale nie chcę robić
"syfu", który tak Cię zirytował. Chcę aby mój prawie 50-letni ojczulek
miał Ubuntu - jego ulbione distro, bardziej spolszczone i tłumaczyć
porządnie.

Nigdy nie tłumaczyłem, więc czy mogę zatem przy tej okazji prosić o
krótkie HOWTO, linki?

Pozdrawiam,
Łukasz Makowski