Ubuntu Daper - polonizacja

Bartosz 'offtza' Gogel offtza w offtza.pl
Sob, 15 Kwi 2006, 15:46:54 BST

Witam,
postawilem sobie na laptopie lightowy systemik z openboxem. Laptop ma
sluzyc bardziej jako terminal a nie stacja produkcyjna. Ale....
nie jestem w stanie na aterm-ie i xvt-e wymusic polskich czcionek.
xterm - ok dziala z pl_pl.UTF-8 - ale przestaje dzialac, w momencie jak
loguje sie gdzies gdzie mam ISO8859-2
Co wiecej - dpkg-reconfigure nie daje mi mozliwosci wyboru tylko generuje wszystko co ma UTF-8.
Czy ktos moze mi podpowiedziec jak wymusic poprawne uzywanie poslkich fontow pod aterm lub xvt?
Nie mam ochoty instalowac kdelibs i kde console tylko po to zeby miec polskie znaki.

Z gory dziekuje za pomoc

--
Greetings:
Bartosz 'offtza' Gogel (http://offtza.pl) ||