Ubuntu na Amd64

Maciej Rozmus maciejrozmus w poczta.onet.pl
Śro, 29 Mar 2006, 18:22:46 BST

Dnia 29-03-2006, śro o godzinie 02:35 +0200, pe3no napisał(a):
> Witam,
>
> Przyznaję, nie ma leTko na amd64 ;)
> ale z drugiej strony - TRZEBA to chyba testować, żeby było to coraz lepsze...
> Ciekawy też jestem, co z przyrostem wydajności pomiedzy i386 <=> amd64 ?
> Może warto się jednak pomęczyć :)
<ciach>

 Masz racje ale prawdę mówiąc z mojego puntu widzenia (czyli osoby
wykorzystującej komputer do typowych celów domowych - OO, muzyka, filmy
WWW i e-mail) przechodzenie na wersje 64 bitowa nie daje specjalnych
korzyści a wady o których wspomniałem w poprzednim mailu znacznie
utrudniają życie.

Teraz mam zainstalowanego Dappera 32 bit i jestem mile zaskoczony
zwiększeniem szybkości w porównaniu z Hoarym np. komputer startuje w
ciagu 40 sekund a system zajmuje koło 90 MB RAMu (W Hoarym było to
odpowiednio 1,5 minuty i ponad 120MB)

Maciek