Kodowanie w programie Quanta

cult w vp.pl cult w vp.pl
Pon, 20 Lut 2006, 13:44:04 GMT

Używam Gnome.
Zainstalowałem Quante apt'em. Chciałem sprawdzić czy quanta jest po
Polsku, więc sciąglem pakiety polonizujace KDE (samego środowiska nie
mam zainstalowanego, poza pojedynczymi aplikacjami jak Quanta)
Spolszczyło mi Quante, ale pojawilly sie krzaki, a konkretnie kwadraty
:P Pogrzebałem w opcjach:
Ustawienia -> konfiguracja: Quanta -> srodowisko   zmieniłem kodowanie
na ISO 8859-2
Ustawienie -> kofiguracja edytora -> otwórz/zapisz zmieniłem kodowanie
na ISO 8859-2
W dalszym ciągu miał problem z kodowaniem zarózno w menu jak i w tresci.
Pomyslalem ze to wina czcionki. Zmienilem i rzeczywiscie edytor dziala
poprawnie ale menu w dalszym ciagu szwankuje. Co ciekawe litera ł działa
także w menu :P
Podejrzewam że to także wina czcionki. Gdy zmieniłem czcionke to edytor
działa poprawnie ale nie wiem jak znienić czcionke dla menu.
Jeśli ktoś nierozumie mojego zagmatwanego pisania dolanczam screena
http://www.xthost.info/cult/screenshot/kodowanie.png