rezygnacja z subskrypcji

"Norbert Orłowski ORLON.net" biuro w orlon.net
Śro, 15 Lut 2006, 10:54:57 GMT

bpstud1 napisał(a):

> proszę o nieprzysyłanie mi maili z ubuntu na moje adresy bo przestałem
> się zajmować linuxem. pozdrawiam

i to Cię zwalnia z konieczności wypisania się z listy?
Potrafiłeś się zapisać to się teraz wypisz
Nikt za Ciebie tego nie będzie robił
No i jeszcze jedno: Czy uważasz że nas wszystkich interesuje tak bardzo
to że przesiadasz się na inny system operacyjny z jakichś tam powodów?
Mogły by nas zainteresować powody takiej decyzji, ale tylko wprzypadku,
gdybyś coś wartościowego dla Linuksa (czy dokładniej Ubuntu) robił
Co chwila ktoś zmienia system operacyjny
Na szczęście zdecydowana większość migracji jest w tę dobrą stronę
Chcesz (wnoszę że przesiadasz się na produkt stajni z Redmont) tracić
czas i nerwy, to proszę bardzo, TO WOLNY KRAJ
Życzę zatem powodzenia, cierpliwości, zdrowia, zdrowia i jeszcze raz ...
pieniędzy
Nawet nie wiem co bardziej będzie Ci potrzebne
Pozdrawiam
Norbert