Nowy na Planecie

Bartosz Markowski nenros w gmail.com
Czw, 9 Lut 2006, 21:52:06 GMT

Dnia 09-02-2006 o 21:47:06 Emil Oppeln-Bronikowski <emil w bronikowski.com>
napisał:

> On Wednesday 08 February 2006 14:32, Remigiusz Dymecki wrote:
>
> 	Wniosek przeszedł, chyba że jakiś prezydent ubije nam to dekretem. ;-)

Dziękuje wszystkim którzy mi pozwolili pisać w tak zaszczytnym gronie,
Jak komuś chciało się wertować mojego joga, to zauważył że w mojej
pierwszej wiadomości było, że moim marzeniem jest pisać tutaj.
A poza tym to mój moja pierwsza wiadomości na tej liście
dyskusyjnej( szczerze powiedziawszy wcześniej z żadnej nie korzystałem)
więc jeszcze serdeczniej witam.