Nowy na Planecie

CoSTa costa w people.pl
Czw, 9 Lut 2006, 02:24:54 GMT

On Wed, 8 Feb 2006 17:14:39 +0100
Emil Oppeln-Bronikowski <emil w bronikowski.com> wrote:

> 	Ale trzeba przyznać, że ja to głównie bełkot produkuje.
> Trzeba się zastanowić, jak to ominąć. Może jakaś forma samokastracji?
> CoSTa ma to ładnie rozwiązane dodatkowym feedem.

tja, a jak chcę sprzedać wam jakąś fajną bzdurę (ot choćby jakiś
wesolutki obrazek ale wart uwagi) to ląduje mi to w kategorii ubuntu :)

imo planety tematyczne właśnie dlatego są interesujące, że są
tematyczne. człowiek trafia w takie miejsce i ma to, co go interesuje a
nie wszystkie okoliczne wiadomości z połowy internetu, ze wspomnianym
"co jadłem na śniadanie" włącznie. planetkę w obecnej postaci czyta mi
się bardzo dobrze. jest głównie o ubuntu i kupę fajnych rzeczy się
dowiedziałem dzięki tej lekturze. ale jest też sporo innych,
interesujących zazwyczaj wpisów, które robią po prostu fajny klimat. i
te lubię baaardzo.

nie ma sposobu na połączenie wody z ogniem. to już kwestia indywidualna
co kto chce na planetę wsadzić. idealnym chyba rozwiązaniem byłoby, by
każdy miał osobno feedowaną kategorię z wpisami tylko na temat a na
stronie byłby jakiś szybki formularzyk do dorzucenia linku wartego
uwagi. tyle że to mało komfortowe rozwiązanie a technicznie pewnie też
nie wszędzie możliwe.

a co do przyjęcia - sure, why not? póki co mało nas więc nie ma co
filtrować zanadto. z czasem pewnie trzeba będzie zrobić porządek ale to
pieśń przyszłości :).

--
CoSTa/marsmellow
costa(at)kofeina.net | http://costa.kofeina.net