Nowy na Planecie

Tomasz Karbownicki t.karbownicki w gmail.com
Śro, 8 Lut 2006, 18:12:59 GMT

Tomasz Filipek napisał(a):

> Panowie dobrze jest tak jak teraz. Nic nie zmieniajcie.
> "Luźne" wpisy ujmy nam nie przynoszą, a dzięki
> temu nie jesteśmy postrzegani jako cyborgi :).

Ja z przyjemnością śledzę blogi członków tej planety, i uważam że
właśnie ich blogi to miejsce na prywatne wpisy. Jeżeli ktoś nie ma
ochoty ich czytać to nie musi tam zagląda. Planeta natomiast to miejsce
na informacje o Ubuntu, nieważne czy będzie to humorystyczny obrazek czy
poważne rozważania. Chodzi mi o to żeby nie doprowadzić do takiej
sytuacji jaka ma miejsce na polskiej planecie Linuksa gdzie wpisów o
Linuksie to ze świecą szukać.

I nie chodzi mi to o filtrowanie notek wg. ich treść, ale o tagowanie.
Tak, wiem że jogger jeszcze tego nie ma, ale jogger2 wychodzi już na
dniach (ostatnio to mój ulubiony dowcip ;) i obsługę tagów zapewni.
Także mówimy o niedalekiej przyszłości.

Pozdrawiam.
citizen