Nowy na Planecie

Emil Oppeln-Bronikowski emil w bronikowski.com
Śro, 8 Lut 2006, 14:58:44 GMT

On Wednesday 08 February 2006 15:50, Tomasz Karbownicki wrote:

> opi'emu i powiedział że zrobi jak będzie czas. To było dość dawano.

	Niestety, tak układa się moje życie, że czas to coś, czego nie mam. Moja
praca wymaga niestety 17h przy komputerze i nie zawsze chce mi się brać za
coś przyjemnego, jak hackowanie Planety. W ten sposób umarło Ubuntu-pl.org.

	Co do filtrowania, kod Planety na to pozwala, ale.. nawet jeśli techniczne
możliwości są, to nie wiem, czy powinienem to wprowadzić. Czytam też inne
planety (Debian, Ubuntu, KDE, Gnome) i ilość postów off-topic jest
zdecydowanie wyższa. Tutaj też decyzja należy do Was, osadników Planety.

--
 Emil Oppeln-Bronikowski, http://bronikowski.com
 Ah, dorosłym być.