Firefox 1.5 w Breezy

ximian ximian w jawnet.pl
Sob, 28 Sty 2006, 10:04:09 GMT

On Sat, 28 Jan 2006 06:05:34 +0100
Romuald Szcześniak <romek w megapolis.pl> wrote:

> mógłbyś to przetłumaczyć na polski, bo ja nadal tu nie widzę rozwiązania?

W wolnym tłumaczeniu mniej więcej wygląda to tak:
hotplug i hotplug-net #aktywacja podsystemów hotplug zabiera czas.
Rozważyłem ich wyłączenie. Wprowadziłem kilka zmian w moim
pliku /etc/network/interfaces. Zamiast mapowania mojej karty
bezprzewodowej, ustawiłem aby "wstawała" na "auto" (wiem, nienajlepsze
tłumaczenie). W tej sytuacji mogłem je wyłączyć (podsystemy hotplug).
Testowałem ... (dalsze tłumaczenie chyba już nie jest potrzebne).

Mam nadzieję, że tym razem dostrzeże pan rozwiązanie.

Pozdrawiam
Przemek