Znowu Allegro ...

Jakub Hladik mailing w croton.one.pl
Pią, 27 Sty 2006, 10:14:35 GMT

On Thu, 26 Jan 2006, Cult wrote:

> Je=B6li chodzi o moje zdanie to sprzedawanie tych p=B3yt na allegro by=B3=
o by
> ok gdyby sprzedawane by=B3y po symbolicznej kwocie 1z=B3 +koszty przesy=
=B3ki
> b=B1d=BC 1,22 i sprzedaj=B1cy pokrywa przesy=B3ke tzn. nakleja znaczek :P=
 Wtedy
> by=B3o by to nawet ca=B3kie dobre bo nie trzeba czekac miesi=B1ca na p=B3=
ytki z USA.

Mysle ze dobrym sposobem na nieuczciwych sprzedajacych, ktorzy probuja
zarabiac na idei Ubuntu, byloby wystawianie aukcji za 0zl + koszty
przesylki (ew. koszty przesylki w cenie aukcji). Takie dzialania bylyby w
zasadzie identyczne jak rozdawanie Ubuntu poprzez odpowiedni dzial na
forum.ubuntu.pl, a dodatkowo pomagalyby promowac system, bo na takim
Allegro (lub w innych serwisach aukcyjnych) bywa duzo wiecej ludzi niz na
stronie Ubuntu. A poniewaz taka oferta bylaby zdecydowanie tansza
(sprzedajacy nic nie zarabia) to konkurencja nie mialaby szans...

Poniewaz jest to moj pierwszy post wyslany na te liste, chcialbym sie
przedstawic: nazywam sie Kuba Hladik aka Kobzacz, uzywam Ubuntu na dwoch
komputerach od grudnia 2005, z Linuxem mam do czynienia od 6 lat.
Pozdrawiam...

--=20
Kuba "Kobzacz" Hladik
http://kobzacz.126fan.pl