Problem z tty1

ximian ximian w jawnet.pl
Wto, 24 Sty 2006, 12:57:52 GMT

On Tue, 24 Jan 2006 13:23:46 +0100
Piotrek <503559709 w wp.pl> wrote:

> Kilka dni wcześniej instalowałem kilka rzeczy < jakieś nowe kodeki,
> update program do instalacji pakietów deb za pomocą 2-klika> po
> restarcie nie używałem Ubuntu z 2-3 dni więc dziś pojawia sie problem
> włączam a tu każe mi sie zalogować to sie loguje ale jestem na tty1 niby
> komenda startx jako rooot działa ale to nie jest to co być powinno tak
> mi sie wydaje ...
> Pojawia sie taki obrazek i nie wiem co dalej .... bo nie pamiętam
> komendy która by mnie przeniosła na tty6
Jeśli jesteś pod X-ami to kombinacja klawiszy Ctrl + Alt + Fx (gdzie x
to numerek konsoli) przełączy Cię na żądaną konsolę. Z kolei pod
konsolą wystarczy Alt + Fx.
> zapodaje screena. I w ogóle jestem przekonany że nie powinno sie tak
> pojawić ...
>
> http://img41.imageshack.us/img41/8990/ok7dp.jpg
>
> Jakieś  sugestie ?

Byćmoże usunąłeś przypadkiem managera logowania GDM/KDM/XDM. Ew. jakimś
cudem po prostu GDM przestał startować. Spróbuj użyć komendy:
sudo /etc/inid.d/gdm start

Również pozdrawiam
Przemek