praca grupowa nad dokumentami openoffice

Tomasz Bakiera tbakiera w op.pl
Śro, 18 Sty 2006, 19:48:05 GMT

jackalek napisał(a):

>Witaj ubuntu-pl!
>
>  oto co mnie boli.
>
>  **
>Gnębi mnie jedno pytanko. W pracy pracuje głównie na arkuszu
>openoffice/staroffice. zdarza mi sie pracowac na tym w domu
>czasami i mam problem jak wybranac z problemu aktualizacji.
>W tej chwili to robie zwykle tak ze jak wiem ze tylko ja na
>nim robie poprawki w domu to zastepuje plik w pracy wersja
>domową. No ale jak robi to jeszcze jedna osoba to mamy
>problem. Jak to można rozwiązać ? teraz to po prostu siadamy
>we dwójke i robimy copy/paste z jednego do drugiego pliku
> [...]
Ja do bym do tego zastosował perforce, a to dlatego, że go znam,
(jest to program komercyjny, którego używałem na win w pracy)
jeżeli dobrze pamiętam to wersja do 2 albo 10 użytkowników jest
darmowa.

--
Tomasz Bakiera