mpc

e-gore e-gore w olesnica.org.pl
Pon, 26 Gru 2005, 07:10:52 GMT

Dnia 25-12-2005, nie o godzinie 22:18 +0100, Teo napisał(a):
> Nauczam, skup się ;).
>
> Uruchom Synaptic -> kliknij "Search" -> w okienku wpisz mpc i wybierz
> z listy "Description and Name" -> kliknij "Search".

Spoko, aż tak nie trzeba mi tłumaczyć... ;)

> Teraz w wynikach pokaże się kilkanaście pakietów, zainstaluj te dwa (i
> zależności do nich jeśli Synaptic poprosi):
> gstreamer0.8-musepack
> libmpcdec3
> (jedyna dwa, których opisy pasują do tego czego szukasz).

Wczoraj udało mi się rozwiązać ten problem. Oprócz wymienionych przez
Ciebie paczek, doinstalowałem jeszcze xmms-musepack i akode... i po
kłopocie.

> To jest bardzo dobra metoda szukania różnego stuffu i dobrze będzie
> jeśli ją zapamiętasz - pamiętaj, czytaj opisy do pakietów.

Wiesz, wolę apt-cache search... ;) chociaż Synaptic też daje radę.
Nie chodziło mi o metody - po prostu nie mogłem sie dojść jakie paczki
doinstalować, żeby odtwarzać *.mpc. Dobrze, że juz wszystko gra...
Dzięki za pomoc.

Pozdrawiam
e-gore