Problem z repozytoriami?

Shot - Piotr Szotkowski shot w hot.pl
Śro, 23 Lis 2005, 06:31:26 CST

Witam.

pe3no w o2.pl:

> Czy jest jakaś awaria na serwerach Ubuntu?
> Problem chwilowy czy poważny?
>
> Błąd http://pl.archive.ubuntu.com breezy Release.gpg
>   Nie udało się połączyć z pl.archive.ubuntu.com:80
> (153.19.251.225), przekroczenie czasu połączenia

shot w desaxe:~$ host pl.archive.ubuntu.com
pl.archive.ubuntu.com is an alias for ubuntu.task.gda.pl.

Ja korzystam z brytyjskich archive.ubuntu.com
i problemów nie mam żadnych. Może coś w TASK-u?

Pozdrav
-- Shot
--
            Structure is *nothing* if it is all you got. Skeletons
            *spook* people if they try to walk around on their own.