Radek 9200 a Breezy

Mateusz Adamczyk mateusz.adamczyk w gmail.com
Sob, 19 Lis 2005, 08:53:38 CST

Witam,
Ja mam Radeona 9000 Pro.
Jak miałem (jeszcze wtedy) swieże Kubuntu-Hoary to po zainstalowaniu
paczek ruszył z pełną akceleracją (
http://www.madamczyk.boo.pl/zrzut%20ekranu3.png ). Niestety według
mnie prawdziwa przezroczystość nie działała tak jak powinna, więc
myślalem, że coś jest nie tak i wywaliłem wszystko żeby zrobić od
nowa. Niestety za drugim razem już mi się nie udało. Później na forum
wyczytałem, że prawdziwa przezroczystość nie działa zbyt szybko na
radeonach, więc to co było u mnie to chyba było tak jak pownno być.
Ehh wieczna głupota ludzka... Obecnie czekam na płytki z Breezym -
postawię system na nowo więc może wtedy znowu mi się uda. Aczkolwiek z
chęcia tego radeona wymieniłbym na jakiegoś Geforca.

--
Mateusz pozdrawia,
http://madamczyk.jogger.pl