zakres ubuntu-pl (było: pytanie)

Romuald Szcześniak romek w megapolis.pl
Śro, 2 Lis 2005, 08:32:27 CST

Wed, 2 Nov 2005 00:14:22 +0100, *Shot - Piotr Szotkowski* wrote:

> [...]
> będącymi częścią szeroko rozumianego Ubuntu, pozwalająca na dyskusje
> po polsku o wszelkich rzeczach, które mogą ich dotyczyć. On-topic są
> tu dyskusje o Ubuntu-GNOME, Ubuntu-Server, XFCE, Xubuntu, KDE, Kubuntu,
> Bugzilli, Malone, Rosetcie, Launchpadzie, Ubuntu Hardened, o programach,
> których w Ubuntu w ogóle nie ma, ale fajnie, gdyby były (RubyGems,
> LightTPD, gnome-color-calibrator), backportowaniu pakietów z innych
> wersji i projektów Ubuntu, przebudowywaniu .debów z Debiana, używaniu
> checkinstalla do budowania paczek ze źródeł i tysiącu innych rzeczy.

owszem, ja tego nie neguję, ale polecanie BMW zamiast Harleya to jest
nieporozumienie :)

> Skype, K3b i Filelight jeszcze długo nie będą miały swoich odpowiedników
> pod GTK+ (i nie, Baobab nie jest do końca odpowiednikiem Filelighta),
> że wymienię tylko trzy pierwsze przykłady, które przyszły mi do głowy.
> Sugerowanie, że jakiś program jest niekoszerny tylko dlatego, że
> wykorzystuje bibliotekę X,

akurat do Skype wystarcza libqt3-mt i uważam, że to jest słuszny kierunek
przy instalacji jakichś aplikacji z KDE w dystrybucji opartej na GTK -
zamiast zawalania sobie dysku QT-cośtam.

--
It was the Law of the Sea, they said.  Civilization ends at the waterline.
Beyond that, we all enter the food chain, and not always right at the top.