pytanie

CoSTa costa w people.pl
Wto, 1 Lis 2005, 15:28:41 CST

Dnia wtorek, 1 listopada 2005 22:15, Romuald Szcześniak napisał(a):

> w Ubuntu, w przeciwieństwie do Kubuntu, defaultowym środowiskiem jest
> GNOME.

no i? co przeszkadza w zmianie środowiska lub zainstalowaniu bibliotek innego
środowiska? dla gnome jest tych playerów w cholerę i jest w czym wybierać...

> ja szukałem playera? weź może i przeczytaj ten wątek od początku :-)

tfu, wróć :). jasne że nie szukałeś. ot dziwiłeś się czemu ma ci się ciągnąć
ileśtam megabajtów.

ja ponawiam pytanie: w czym problem?

--
CoSTa/marsmellow