sqlite

CoSTa costa w people.pl
Wto, 1 Lis 2005, 12:34:02 CST

witam

chcę sobie na domowym desktopie zainstalować mały pakiecik do testów różnych
tam html-owych i pehapowych pierdół. zależy mi, by "od kopa" zadziała obsługa
sqlite. co mam zainstalować? docelowo stanąć ma apache2, php5, tu oczywiście
jak rozumiem muszę zainstalować php5-sqlite. czy coś jeszcze się przyda?
jakieś narzędzie do obsługi tej bazy danych też by się przydało... co
polecacie totalnemu łosiowi, najlepiej z jakimś przysiadalnym gui i pod kde?

to desktop, a nie serwer. chcę sobie kilka rzeczy poćwiczyć zanim przewalę
całość na serwer docelowy. problem w tym, że nie mam pojęcia jak się do tego
zabrać by ruszyło mnie wszystko od ręki. jeśli po instalacji wszystkiego
potrzebna jest jakaś dodatkowa konfiguracja - co i gdzie pozmieniać?

--
CoSTa/marsmellow
costa(at)kofeina.net | http://costa.kofeina.net