pytanie

Wit Wilinski madman w linux.bydg.org
Wto, 1 Lis 2005, 08:26:15 CST

On Tuesday 01 November 2005 14:14, Romuald Szcześniak wrote:

> a to ja nie wiedziałem, że jestem na liście o Gentoo; przepraszam.
Alez nie ma za co ;p
Hint: nie instaluj amaroka, tylko amarok-xine albo amarok-arts, zajmie
"troszke" mniej.

> jeżeli jednak jest to lista o Ubuntu, a nie o np. Kubuntu, to oczekuję na
> niej rozwiązań opartych na GTK, a nie na QT.

I KDE i Gnome dostepne sa zarowno w Ubuntu, jak i Kbuntu, a takze w PLD,
Fedora Gentoo, Debian, ... (moznaby tu jeszcze pareset nazw dopisac)
Skoro nie napisales, ze interesuja Cie tylko programy dla GTK, napisalem o
programie, ktory uwazam za bardzo dobry i warty wyprobowania.

--
[ JID: madman w jabber.autocom.pl ] [ Mobile: +4527499228 ]