Instalacja z DVD

Leszek Tarkowski leszek.tarkowski w gmail.com
Czw, 20 Paź 2005, 06:24:49 CDT

Hej

> Nie próbowałem, ale z tego co mi wiadomo, to DVD różni się od ISO tylko
> tym, że ma wersję live i install w jednym i tym, że do późniejszego
> zainstalowania prosto z płytki jest więcej pakietów, ale domyślnie
> instalacja powinna przebiegać tak samo jak z CD i dać w efekcie taki
> sam system.

Dokładnie tak się dzieje. Np. dodtaki dla polskiego języka i tak
zciąga z netu. W sumie to nie warte zciągania IMHO (w porównaniu do
wersji CD).
Acha, zawiera jeszcze windowsowe wersje firefox'a i gaima.

Pozdrawiam
Leszek Tarkowski