Plik .dmrc

Piotr Jaworowski jaworek w poczta.onet.pl
Czw, 13 Paź 2005, 11:09:58 CDT

Cześć.
Od jednej z aktualizacji Brezeego mam problem z plikiem home/.dmrc
Otóż przy każdym ładowaniu system wyświetla komunikat, że cyt. "plik
$home/.dmrc posiada nieprawidłowe uprawnienia i został pominięty..."
Sprawdziłem, że plik ten znajduje się w folderze główny użytkownika a
wszystkie jego prawa i uprawnienia są zgodne z wymaganymi systemu
(zgodnie z sugestią, którą wyświetla komunikat systemowy prawa to 644, a
plik należy do użytkownika, w którego katalogu się znajduje).
Jakieś pomysły?