ubuntu+sdi

Przemyslaw Kujawski prkujawski w poczta.tyszkiewicz.edu.pl
Nie, 2 Paź 2005, 03:51:48 CDT

d_3us w o2.pl napisał(a):

> [...]
A utworzyłeś/edytowałeś plik chap-secrets? Strzelam trochę bo nie mam i
nigdy nie miałem SDI.
Poniże jest (moim zdaniem) dość dokładny opis uruchamiania SDI pod linuksem:
http://www.pc-max.pl/?load=shownews&pid=91

Pozdrawiam
Przemek