Problem z dhcp

mmagnus mmagnus w o2.pl
Pon, 19 Wrz 2005, 15:54:12 CDT

Przemysław Kujawski napisał(a):

> [...]
Otóż problem rozwiązany poprzez zainstalowanie innej karty sieciowej,
opartej na realtec. Niestety tamta karta nie byla na tym chipsecie a
kernel 2.6 ja zle interpretowal(na 2.4 niema zadnego problemu). Moja
rada lepiej wydac te 15-20 zl na karte realtec niz miec pozniej
tygodniowe problemy z niekompatybilnym sprzetem. Dzieki za pomoc wszystkim.