Systemy plików - sonda :)

Michał Słaby mslaby w betasoft.pl
Pon, 19 Wrz 2005, 02:50:59 CDT

Dnia 19-09-2005, pon o godzinie 09:02 +0200, Przemysław Kujawski
napisał(a):
> /home   (xfs) - niezawodność (jeszcze nigdy nie straciłem danych a
> twarde reset/brak prądu/itp. nie raz mi się zdażały), dobrze
> przetestowany (chyba najstarszy system plików z księgowaniem pod
> linuksem),  świetnie się nadaje do dużych plików, których z kolei nie
> mało na tej partycji ;-)
>
> Pozdrawiam
> Przemek

Witam wszystkich listowiczów.

Używam XFS wszędzie na maszynach produkcyjnych i serwerku dla sieci osiedlowej.
Jest bardzo stabilny i niezawodny w odtwarzaniu danych. Używałem go również na
maszynie domowej, lecz pewnego dnia, po przesiadce z LILO na GRUBa pozbawiony
zostałem pratycji /. Na szczęście /home z przyczyn historycznych była na ext3.
W pracy na komputerze biurkowym jadę na reiserfs - jest diablo szybki.

Pozdrawiam,
Michał