Bardziej polskie ubuntu

Adam Dziura adziura w gmail.com
Śro, 14 Wrz 2005, 09:03:28 CDT

Witam,

Piszę, bo ciekawi mnie czy dałoby się tak zmodyfikować instalacyjną płytę
Ubuntu aby znalazło się na niej polskie tłumaczenie i parę innych pakietów
(totem-xine, gnugadu, bmp, gstreamer0.8-mad - coś jeszcze by tam się
znalazło). Ale tak aby instalator sam te pakiety zainstalował.

Pomyślałem i chyba by wystarczyło dodać zależności tych pakietów do
"ubuntu-standard". Chyba by samo się to skongfigurowało. Tam chyba trzeba
zmienić opis "Depends" w pliku "control" pakietu (dopisać te które mają
się zainstalować). Dobrze myślę?

No i jeszcze nie wiem co z pakietami: wystarczy je wrzucić do odpowiednich
folderów na płycie? Czy gdzie jeszcze trzeba coś dopisać?

Innym problemem (dla mnie) będzie zapisanie tego pakietu ubuntu-standard
ze zmienionym jednym plikiem. Czy to jest zwykły *.gz ze zmienionym
rozszerzeniem, czy nie?

No i jeszcze została kwestia licencji pakietów i nazwy Ubuntu. Czy w
Polsce można rozprowadzać np. kodeki MP3?

p.s. jakiś czas temu założyłem (na własne potrzeby) archiwum listy na
google groups.
http://groups.google.com/group/ubuntu-pl - może informacja się o tym komuś
przyda.

--
Pozdrowienia || Adam Dziura || http://www.mojaopera.idu.pl
	"Ten namolny ból co wgryza się w czaszki tył.